Translate

AlQur'an online

__________________________________________________________________ Dipersembahkan oleh finzmyale.blogspot.com Forward: http://m.alquran-indonesia.com/mquran/index.php/quran

Salam Hormat.

Salam Hormat.
[Kelak jika ayah(Encik ku)dibawah ini telah tiada,seterusnya akulah pengurus blog ini.Salamku,Raga D A].

Blogger's

Blogger's
TelagaPunggur-TanjungPinang. 25 Sep '09.Menuju Bangka Belitung kembali...

Selamat datang di blog kami.

➡️ "Salam damai mesra penuh cinta." ⬅️

Yosaldy Fin Pirdaus Z
Fin Pirdaus Z
(Aldy Rafvel Fin Z)
Cikisa Binti Said Ucin .������
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

(ENCIK DYNASTI group)
"Que sera sera".

Entri Populer

Laman

Total Tayangan Halaman

Jumat, 31 Desember 2010

Jum'at 31 Desember 2010 (Kepada-MU Tuhan ku)

Tuhan....
Dalam petik nadiku yang kian melemah.
Dalam bekas bekas gurat harap.
Meski dalam secabik senyum lara....
Aku masih disini
Dalam niat dan cintaku Kepada-MU.

Tiada langkah terundur
Hingga jasad memalang kubur
Setia Kepada-Mu,cinta kepada-MU
Bersama luka,berbilang cinta.

Pada-MU Tuhan ku Biarlah do'a do'a tiada terkabulkan
Biarlah pinta pintaku tak sampai
Aku cinta,aku sayang kepada-MU.
Selalu,Selalu.....

Tuhan ku..
Aku gamang Engkau mengerti
Hati hilang senang setelah kekasih pergi.
Aku bimbang Engkau tau
Tiada mudah bangkit setelah layu...

Jika esok tak lagi kudengar adzan
Pertanda jiwa telah berjalan
Menumpang kaki,menumpang tangan
Menuju halaman-MU Tuhan
Pulang ke khariban,kampung abadi handai toulan......


Aamiin.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Pengikut

Arsip Blog