Translate

AlQur'an online

__________________________________________________________________ Dipersembahkan oleh finzmyale.blogspot.com Forward: http://m.alquran-indonesia.com/mquran/index.php/quran

Salam Hormat.

Salam Hormat.
[Kelak jika ayah(Encik ku)dibawah ini telah tiada,seterusnya akulah pengurus blog ini.Salamku,Raga D A].

Blogger's

Blogger's
TelagaPunggur-TanjungPinang. 25 Sep '09.Menuju Bangka Belitung kembali...

Selamat datang di blog kami.

➡️ "Salam damai mesra penuh cinta." ⬅️

Yosaldy Fin Pirdaus Z
Fin Pirdaus Z
(Aldy Rafvel Fin Z)
Cikisa Binti Said Ucin .������
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

(ENCIK DYNASTI group)
"Que sera sera".

Entri Populer

Laman

Total Tayangan Halaman

Rabu, 04 November 2009

BAWALAH



*BAWALAH*
Kamu gamang aku tau.
Tiada gampang berangkat setelah layu.

Luka kian menggerogoti hati nan rapuh.
Air mata bukanlah sekedar pelengkap mata nan sembab.
Tapi itu tanda ketidak ikhlasan akan takdir TUHAN....

Kamu gamang aku mengerti.
Hati hlg senang stlah kkasih pergi.

Seribu ambisi pecah bersama sesak.
Aku hilang arah,itu katamu....
Setidaknya itu ungkapan hati pemasin rasa....

Tahun ini tahun kesekian aku mengenalmu.
Membayang tentangmu.
Kemana kau pergi,imana kau kini..?

Tapi bagiku tiada yang berubah.
Waktu berganti hanya permainan jam tangan.
Entahlah hatimu tak mampu kubaca.
Kesendirian bknlah menjadi kerisauan.
Ku tlh terbiasa disanding lara...

Aku tetap menjadi yang terbaik,mungkinkah?
Aku bagian dari perjalanan waktumu,mungkinkah?
Hanya TUHAN lah yang tau...

Sebelum kau senyap melambai..
Sebelum jauh kau menghilang..
Tapi ku berharap,setidaknya bawalah puisiku ini.
Yakh,kemanapun kau pergi...


Btm,26 4eb'08@Feat Tya Naima.
(fb,02 Agustus'09).

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Pengikut